-08

Idag är det ju 08-ornas dag. Den 8 augusti 2008 och deras riktnummer är ju 08. (om ni nu inte visste det xD) Men det finns en väldigt orättvis sak i det hela ;) (egentligen inte) Den är att om man föds idag får man gå gratis på grönan hela livet! Hmm. Någon men än jag som har tänkt på att föda om sig? xD Hur nu det skulle gå till...


Mår illa av tanken. Men jag och Alicia gjorde det i alla fall. Fast jag måste erkänna att vi antagligen inte hade gjort det om man kunde hoppa av där uppe. xD Bilden är från google, min trogna vän XD

EmmaHammarström


Kommentarer
Postat av: Alicia

jag vet att det där med föds, och jag åker aldrig frittfall igen ;)

2008-08-09 @ 18:00:03
URL: http://aliciasfantastiskaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0