Amerikansk fotboll!

Jag har varit hos Felle hela helgen så jag har inte skrivit något på bloggen. När jag kom dit, på lördagen, hämtade Nicklas mig vid Södertäljehamn. Sen åkte vi hem till honom och väntade till Felle och alla kom. Då gick vi upp tell någon liten ''byfest'' elr något och åt kräftor! :P Mums! Det regnade nästan hela tiden fast det fanns tag att sitta under så det gjorde inget. Sen igår, åkte vi båt alla ungdommarna och jagade ankor (?) :P Alla dök men ingen kom upp :S Elr det gjorde dom antagligen fast vi inte såg det. Vi badade när vi kom tillbaka och jag puttade i Fadde när han hade satt på sig morgonrocken xD Fast han hämnades med hjälp av Agga och kastade i mig när jag hade satt på mig min xD Sen kanstade Fabbe i mig idag också. Fast denna gång hade jag ingen morgonrock fast inte vart vattnet varmare för det inte xD Sen spelade vi också Amerikansk fotboll igår. Med två plastbollar. Elr man kanske inte kan kalla det Amerikansk fotboll eftersom det gick ut på att ta bollen. Inget annat. Jag har blåmärken och är svullen överallt. Och hela höga överarmen är sträckt. Men det var det värt! EmmaHammarström

Kommentarer
Postat av: lisa

haha oo nej , jag börjar på måndag men asså har typ vänt på dygnet så jag måste försöka vända tillbax det :D

2008-08-11 @ 19:27:20
URL: http://jhl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0