Gränsen mellan att vara gullig och en komplett idiot är hårfin.


Videobutik, Tomelilla

(En kille - 20 står och spanar in en yngre, söt tjej i kassakön på Tomelillas videobutik. Han tittar länge innan han vänder sig till kassörskan och betalar. Efter ett tag vänder han sig mot tjejen igen.)
Killen: Alltså, är det du som luktar så gott?
Tjejen: Ehum, bra fråga...
Killen (tittar på sina arbetskläder): Det är inte jag i alla fall. Men skulle inte jag kunna få ditt nummer så jag kan få veta vad du har för parfym? Jag tänkte köpa en parfym till min mormor, men jag vet inte vad hon gillar, och ni verkar liksom ha samma stil.

*Gynekolog hittade knarkgömma.
*En man är arg och slår sönder sin lägenhet. Polisen beger sig till platsen för att hjälpa till.

Böcker.
Den första: Tjuvlyssnat 2
De två andra: Tidnings ankor.
Tidnings ankor är en bok med missar som tidningen har gjort. Typ som '' Så höll Margit Johansson sin död hemlig i 16 dygn''.
EmmaHammarström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0