Lilla Cheva dååå
Idag kom jag hem från Hölö då. Har varit i Stockholm idag med Felle och handlat lite :) Jag köpte ett par jeans, en tröja och ett halsband. Vi köpte jordgubbar på torget och åt dom mellan affärena :D En trevlig dag tycker jag xD Fast i morse fick vi veta en sorjlig sak, fast för att kunna berätta den måste jag berätta hela historien.

Ivan (Felles morbror), Alex och Leo bor i Felles familjs hus på Spikvägen (när dom nu bor i Moskva). Och Alex har en hund som heter Cheva och som är en blandras mellan Gråhund (slädhund) och Schäffer. Hon ser alltså ut som en Schäffer fast är grå och svart och hennes svans är snurrad (?) ovanför ryggen (fattar du? :P) SKIT FIN! Och hon är bara 7 månader. Så igår när Alex skulle till jobbet smet hon, det kanske var ett tag efter är inte helt säker. Så Ivan och Leo med vänner och familjer letade efter Cheva hela dan. Sen när Alex kom hem fick han veta att Cheva var borta. Dom hade inte kunnat nå honom. Sen ringde Marie (Felles mamma) till polisen och berättade hur hon ser ut och hur gammal hon är och att hon hade rymt då. Sen letade Alex och hans pappa (säkert ännu fler) efter Cheva långt in på natten. Men utan resultat. Sen ringde polisen i morse och berättade att Cheva blivit överkörd av pändeln/tunnelbanan och undrade om dom kunde avliva henne! D: Så det gjorde dom och nu lever hon inte längre! Alex ska ta med henne upp till Dalarna och begrava henne där. Stackarn. </3

                            
Lilla Cheva! Denna bild är egentligen från google.se men hon såg ut så! Lilla gumman, du är sjukt saknad (jag vet, jag vet, jag har aldrig träffat henne men jag har hört många historier och sett många bilder av dig Cheva). Du fick många att gråta idag. <33

EmmaHammarström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0