När du trillar ner på någon räcker det inte att säga att du inte kunde hjälpa det, när allt kommer omkring kunde han förmodligen inte heller hjälpa att han hamnade under dig.





Nu sitter jag här och väntar på att Lina ska komma hem från Rasmus. Pappa och mamma har gått och lagt sig och jag fick i uppgift att säga åt Lina att väcka pappa när hon kom hem så han visste när hon kom hem xD Själv skulle jag nog vilja sova nu. Men hon skulle komma hem halv 1 så jag klarar mig nog ett tag till. Imorgon är det ju Håbodagen och då frå jag träffa Tessan igen =D Det var ett tag sen sist, i julas om jag inte mins fel då jag slutade på ridningen. Hon skulle vara där med någon Marcus. Tidigare ikväll bredde jag säkert 100-150 mackor till imorgon. Så bara så ni som kommer köpa dom vet, det är bästa kvalitet! Nu ska jag göra mig klar, tvätta bort sminket och krypa ner mellan lakanen och läsa kanske. Hoppas du får en trevlig Håbodag =) Och nu är det ju igentligen idag Håbodagen är. Haha.
EmmaHammarström
PS: Nalle Puh är så smart! Det var han som sa det där citatet jag har som överskrift! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0