Svamp,lök och grädde. (Blod,svett och tårar.)

Idag har jag varit i stockholm med min syster, Maja och Therese. Först gick vi runt i affärer och alla köpte lika dana skor  på Weekday. Sen fikade vi i Gamla Stan på Café Kladdkakan. Jag köpte även ett halsband på H&M. Det var en silverfärgad ros i en silverfärgad kedja. Ganska långt. Jag hittade ett linne på GinaTrikot också men man kunde tydligen inte betala med kort om man inte hade legitimation? Efterblivet. På Café Kladdkakan köpte jag en enorm chokladmuffins och en cola. xD Såå nyttigt om jag får säga det själv.

Dom fina skorna :) Nu har jag några att ha till skolan. På tala om skolan, jag har ingen skoltaxi tills i vinter :D Då kan man vara med mer kompisar! xD

Bild på halsbandet kommer kanske sen. Batterierna i kameran tig just slut xD
Och svamp,lök och grädde kommer från middagen xD Åt hos mormor och morfar. Det blev potatis,sparris,gös,grönsaker,skog(brockoli) och kantaerller (svamp,lök och grädde).
EmmaHammarström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0