The Dark Night - Batman

Igår var jag på bio men Felle,Fabbe och Macken. =D Vi såg The Dark Night och den var jättebra enligt oss :) Jokern är sååå sköön i den filmen säger jag bara! Fast han ska tydligen ha dött innan filminspelningen var klart? Heath Ledger. Han tog självmord vad jag har hört? Hmm. Men han var skiiita bra i alla fall ;) Haha. Vi kollade på filmstaden södra och tog tunnelbannan till Spikis sen. Eller Fabbe och Macken skulle till Liljeholmen så jag och Felle åkte själva en bit xD
Det var 15 år på filmen men vi hade inga problem att komma in alls. Och filmen var 2 timmar och 34 minuter. Ingen kort än inte. ;)



My Idol! Hehe. Han är lite läskig det erkänner jag lätt. <3
EmmaHammarström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0