Tjuvlyssnat xD

Systembolaget, Stockholm

Äldre välklädd turist: May I pay with credit card, please?
Expediten: Yes, but I must see your leg!
Mannen: Excuse me?!
Expediten: Put your leg here! (pekar på disken)

Hahaha. Kan väl hända vem som helst? xD

Burger King, Sergels torg

(Man - 40 vill betala med en hundring när han har handlat för 44 kronor.)
Kassörska 1: Jag tar inte emot så stora sedlar.
Man: Men det är ju bara en hundralapp.
Kassörska 1: Ja, men jag har ingen växel.
Man: Men ge mig 60 spänn, det är lugnt.
Kassörska 1: Jag har inga tjugolappar.
Man: Men jag måste ju kunna betala min mat?
Kassörska 2: Du, antingen betalar du med jämna pengar eller så struntar du i det. Vi är en restaurang, ingen bank!

Hahaha. Kan inte hända vem som helst! xD
Bok:Tjuvlyssnat
EmmaHammarström

Kommentarer
Postat av: Alicia

det roligaste är att han skulle inte ha tillbaka 60 kr utan 56, om man räknar haha :D

2008-08-07 @ 21:10:30
URL: http://aliciasfantastiskaliv.blogg.se/
Postat av: sv:Ems

Haha. Mm men han var ju lite smart ;) och han slapp ju antagligen betala ;)

2008-08-08 @ 12:57:52
URL: http://emmsinghammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0