What am I doing right now?

Ja du, det är en ganska lätt fråga att svara på. Jag gör nada. Men det är ganska känt att kunna gör ingenting eftersom vi börjar skolan i övermorgon och då kommer man göra en hel del. Jag får betyg nu! :O (Freaking out here!) Har jag sagt att jag inte får taxi längre? Nej, inte förrens den 1 oktober elr något liknande. Hmm, jag tycker det ska bli skönt. Det var ändå bara en massa tjafs och sånt med den. Och nu kan jag ju följa med kompisar hem utan vidare ;) Kulkul =D Men nu är det sovdags. Måste vända dygnet rätt, fast både du och jag vet (i alla fall jag) att jag inte kommer gå och lägga mig än på länge. I alla fall inte släcka ;)

Isn't he cute?! =) Men skärpan är lite suddig? Den blev det när jag ändrade storleken på bilden.
EmmaHammarström

Kommentarer
Postat av: [A N T O N]

haha snyggt :D

2008-08-19 @ 20:00:53
URL: http://antonbrolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0