19 juli =D

Idag fyller jag 14 då =) Som nni kanske vet är jag i Belgien och idag firade jag och familjen min födelsedag på ett zoo xD Haha, jag vet... Lite mobbat men det var facktist kul. Vi åt hamburgare till lunch och Pizza Hut på kvällen =D Mums! Ppå vägen hem från Antwerpen (som zoo:et var i) började Min syster snacka om Aurer. Och när vi skulle äta lunch och Lina inte ville äta upp började mamma dra armarna ovanför huvudet  på henne och säga typ ''Jag käääänner innnngen kraaaaft'' xD Min familj är normal. Mamma och Pappa har försökt få min lillebror att äta lite mer så dom har försökt lära honom den där famsan ''äta bör man annars dör man'' (dom lyckades) men sen kom ju jag och berättade fortsättningen ''äter gör man ändå dör man'' och den fastnade ju lika fort. Så nu andvänder han den sista delen varje gång han inte orkar mer xD Inte mitt fel alls! Och så har han börjat säga ''eller hur'' som när jag sa så här ''Gustav, är inte det där en Ferrari?'' Då svarde han ''Eller hur''. Jag hade ju så klart fel när det gälde bilen xD

Jag kanske lägger upp lite bilder från idag imorgon. Jag orkar inte nu. Juste, jag och Lina gick lite i Waterloo sen och jag köpte 4a par trosor :) Jättefina! Sen fick jag ett par av mamma också :)

EmmaHammarström <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0