Ahhh! Vad små vi va!

Guud! Jag skulle precis skriva ett inlägg om idag och lägga ut några bilder från hela min tid här när jag fick syn på bilderna pappa hade tagit från scoutläget för 2-3 år sen! Gud vad liten jag var! Eller vi alla var ganska små xD Jag tror det var 2 år sen för vi hade redan flyttat hem från Belgien då och vi blev frågade om vi ville följa med ändå. Vilket jag och pappa gärna ville xD Jag minns den sommaren så himla tydligt! Det hände så mkt. Vi var vid havet och det fanns en trampolin som man kunde hoppa från på ett berg. Jag, Carl och Felle stod där och lutade oss över kanten. Det blåste så mkt att vi kunde luta oss helt utan att ramla. Men vinden släppte ju och jag minns att Carl fick tag i min tröja i sista sekunden =) Hehe. Liten och dum. Ett annat inte lika roligt minne var att mamma hade skickat med mig schampoo och balsam (såna där prover från hotel xD) men det visade sig att schampoot var duschtvål så jag fick stå där i det iskalla vattnat (ingen underdrift) och försöka tvätta ur den där tvålen vilket tog ett bra tag! Sen var det ju när det i slutet, om jag inte minns fel, började regna så in i bomben. Alla tält blev översvämmade och alla gråt och ville hem. Men pappa och Love hade lagt alla mina och Felles (och sina egna) saker i plastpåsar innan de stoppade dom i ryggsäcken. Vilket gjorde att våra saker var dom äna som inte blev blöta! xD HAHA! Jag saknar dom! Här på bilden är det Carl, jag (ligger ner) och Felle xD <3
                 
Skärpan är väl inte den bästa men det funkar =D
Puss&Kram
EmmaHammarström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0