Åker imorn :-)

Jag har inte skrivit på några dagar eftresom jag har varit lite upptagen.. Elr det har jag ju i och för sig inte. jag har bara inte orkat sitta vid datan när det har varit så fint väder ute :) fast inatt sov jag facktist hos Felle :) Vi kommer inte träffas igen förren om 2-3 veckor :( Imorn åker vi till Stephanie och ska sova där en natt sen på lördag åker vi till BELGIEN! :D jag vet inte riktigt vart jag ska fira min födelsedag ännu?!..  Antingen blir det Amsterdam,Brygge,Paris(men där ska syrran fira) eller Bryssel :) Vad tycker du? Om du kan komma på någon annan stad i antingen Nederländern,Frankrike,Belgien,Tyskland eller Luxenburg som ni tycker jag ska fira i så säg gärna till ;)

PUSS&KRAM    SKUMBANAN!
EmmaHammarström


Kommentarer
Postat av: emina

hha okej:P nej jag tycker den e väl helt okej .. men passar inte ihop med resten:P rasmus har fortfarande inte fixat min header (: så jag får väl vänta med de ^^ höhö

2008-07-11 @ 04:26:50
URL: http://eminajakupovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0