Dag 1 :) (som jag inte slappar)

Idag har familjen varit inne i Bryssel :D Vi har ju absolut inte varit där förrut xD Vi kollade på Grand Plaze och gick omkring på gatorna. Mamma köpte en Madonna och en tavla på en marknad och Lina hittade lite kläder på Jennifer :) Jag provade en t-shirt men det var två pinns elr vad det nu heter fastsytt på sidan så jag ville inte ha den då. Sen köpte mamma och pappa något annat också men det fick inte jag och Lina inte se vad det var. Jag antar att det var en födelsedagspresent. Och igår berättade pappa om en cross han och mamma hade sett på Carrefour som kostade 14 000 ! Jag vill ha den men jag tror inte mamma kommer låta pappa köpa den xD (han vill också ha den) jag evt inte hur fort den gick men pappa trodde den gick över 100 :O Hehe. Här är lite bilder från idag.

 Lina och jag. Vi är släkt säger jag bara.


Detta är en av de många saker jag älskar med Belgien. När dom renoverar något sätter dom upp en ställning framför och sätter antagligen en bild av huset elr en bild som t.ex. den här. Den bilden som är bakom ''gardinerna'' finns som tavla och är målad av magrit. En känd fransk konstnär.


Det här är en bit av den ursprungliga muren som sträkte sig runt hela Bryssel. fråga mig inte vad vi gör för poser och grimarser för jag har ingen aning xD


Hoppas ni får en trevlig kväll. Nu ska jag kolla på big Mummas Hous 2 elr vad den nu heter.
PUSS&KRAM SKUMBANAN

EmmaHammarström

Kommentarer
Postat av: Linda

sv: kör inte, åker med...

nu är man hemma igen ;D

2008-07-18 @ 14:14:32
URL: http://undergroound.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0