En liten sammanfattning.

Här är lite bilder från resan. Vi åker ju hem på söndag :(
Where did the sun go? Well, I'm not sure but it returned today =D

Här är när vi var på väg ner till Belgien och stannade och sov en natt i Axelssons hus i skåne.
Det är Gustav, Frida och jag. Jag är personen med den fina grimarsen xD


Från idag facktist. Mamma,jag,Lina,Rasmus och Gustav. Fotograf: Pappa xD
Vi var vid Villers la Ville. Det är ett gammalt kloster. Med betoning på gammalt. Det är minst 1000 år tydligen. Fast nu återstår bara en ruin.


Grand Place! Den finaste platsen i Bryssel enligt mig :) Den här bilden är tagen i söndags när Rasmus kom. Vi åkte in till Bryssel på kvällen och åt glass på donken xD Haha. Dagen efter var det Belgiens nationeldag den 21 juli <3 så det var en del förberedelser. Här firas nationatdagen stort. Det börjar redan vid 12 slaget och slutan inte förens efter 12 nästa natt. det är fyrverkerier och hela saken på natten :) Sååå mysigt!


HAHA. När vi skulle väcka Lina på hennes födelsedag :) Jag ser inte så vaken ut? xD 17 juli.


Jag och mamma på min födelsedag :) 19 juli xD Jag vet, det är bara en dag mellan min och Linas födelsedagar. Mamma fick låna min Moskva-tröja :) Själv har jag tydligen växt en del sen jag provade min regnjacka sist. Den gick bara halvägs ner på underarmen, xD

jaaa, orkar inte lägga in några bilder från Walibi eftersom det finns 2 på inlägget under :) Puss
EmmaHammarström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0