Filmer.

Jag vet, jag skrev inte igår men jag var med mina kusiner hela dan =) Och så kollade jag på Star Wars 1 på kvällen xD Nördvarning elr vad? =D Menmen, ska kanske se 2an ikväll xD Jag och alla småbarnen kollade också på en annan film som heter ''Den långa vandingen'' elr nått i den stilen. Den var jättebra xD Den handlade om en familj som hade 2 hundar och en katt och så skulle dom flytta, tror jag, och dom lämnade djuren hos någon kompis på landet. Men sen rymmer djuren och vill hem och ja, man får följa deras vandring. Och juste, när Gustav fortfarande gick på simskolan var det en kille i hans grupp som började prata med mig om Star Wars xD Han var kanske 5 år och hade sett filmerna! Och det är lite coolt för hans mamma är amerikanare/engelsk så han och hans syster kan flytande engelska och svenska. Och jag vet inte men jag tror att tjejen är ca 3-4 år bara =D

xoxo Emma xoxo

PS: Nu ska jag ner och fiska med Max xD


Kommentarer
Postat av: Alicia

den heter den otroliga vandringen :)

2008-07-02 @ 12:00:31
URL: http://aliciasfantastiskaliv.blogg.se/
Postat av: Ems

Jaha ja.. :P Det gjorde den visst xD <3

2008-07-02 @ 12:40:57
URL: http://emmsinghammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0