Finalement ici! Ferme je manquer vous.

Nu är vi alltså framme i Belgien då =D Elr vi kom kl.3.46 inatt men jag har inte haft tid att skriva förren nu :)Vi sov en natt hos Axelsson på vägen ner. Dom har en sommarstuga (om man nu kan kalla det det) i Viken, i Skåne. Vi åt och badade i deras pool och jag lärde mig göra en sån där volt innan man kommer i vattnat fram kanten. Fast det gör ont i ryggen fortfarande. Jag var ju lite amatöraktig. xD Sen på kvällen gick vi ner till havet. Tidvattnet började komma då så det var ganska höga vågor. Jag, Frida, Lina och Jacob var tvungna att gå hem till dom och hämta våra badkläder. Sen badade vi och jag var hela tiden rädd att en maet skulle komma (det var mörkt så man såg inte så bra i vattnet). Idag har jag mest slappat och läst men imorn så ska vi ut och åka. Om nu mamma, pappa, Lina och jag kan enas om vart xD JAG VET FORTFARANDE INTE VART JAG SKA FIRA MIN FÖDELSEDAG!!!! HJÄLP!


I'm loving it here ;)
EmmaHammarström
PS: Översättningen till överskriften: Äntligen här. Men jag saknar er. (vännerna)
Puss

Kommentarer
Postat av: Josefin&Linnea

svar; tackar! :)

2008-07-14 @ 18:32:26
URL: http://soofresh.blogg.se/
Postat av: Ida Björck

svar: mja :/ jo men det låter härligt :D

2008-07-14 @ 20:02:26
URL: http://idahbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0