Imorn bär det av hemmåt!

Imorn åker vi hem då :( Fast vi ska stanna och sova en natt i Danmark hos några kompisar. Idag har jag, Lina och mamma shoppat gärnet. Eller när vi gick i Waterloo hittade jag INGENTING! men då åkte vi till Bryssel och där köpte jag en väska, tre tjocktröjor, tuggumin och ett litet miniläppglans som man ska sätta fast på mobilen xD HAHA. Jag kunde inte motstå att köpa det!

PIMP MY RIDE!
Jag och Gustav har bestämt att när jag får körkort ska jag skaffa en bil och lacka om den i vitt,ljusrosa och ljusblå. Sen ska det stå Bilxtmonster på sidan! Och lillebror ska ha en lådbil som det också står Blixtmonster på xD Det kommer bli så snyggt! Jag kan komma där i min snygga bil och dunka hög techno xD (NOT) Jag tror jag nästan hellre skulle dööö än att köra en sån bil xD Juste, det skulle vara en bild på ett monster på sidan också. Enligt Gustav har Blixtmonster blodiga ögon. Vad får han allt ifrån? Pratar han och hans kompisar om blodiga ögon elr? xD

Ingen bild idag heller. Ledsen "/
EmmaHammarström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0