Imorn bär det av till Belgien :)

Imorn åker vi då :) Det ska bli såååå kul! Jag känner hur jag längtar dit. Juste nu sitter jag och räknar 1centare och 2centare och 5centare och 10centare och allt vad det nu finns. Det är en sak jag tycker är bra med svenska pengar, det finns inte så många olika mynt och sånt. Jag och Lina fick mammas och pappas besparingar när det gäller mynt. (Det blir ganska mkt om man räknar ihop det) eftersom dom själva inte lyckas bli av med dom ;D Så nyss när jag var nere och gjorde en kopp apelsintee kom jag på en jättesmart sak! Varför inte bara lämna in hela det där paketet? (Ett litet rör kan man säga som man stoppar t.ex. 5centare i. Man får dom från banken som egentligen inte får ge ut dom men det visste inte jag.) Fast mamma förklarade ju så klart det. Och hon sa att i fall man kommer och lämnar fram ett sådant rör kan dom tro att man har rånat en bank. Då sa jag ''Ja det är väl klart, i fall man nu trångt ska råna en bank så väljer man ju att ta mynten som väger mest'' Pappa höll på att dö av skratt för det heter ju prongt inte trångt. xD Nu ska jag sova sött och imorn ska jag upp tidigt. Juste, Jag och Lina hittade två talböcker på bibblan tidigare i veckan. Gissa vad det var för sårt? BECK! XD Haha. Jag är överlycklig. Så nu har vi alltså lagt in dom på Poddarna och kommer att lyssna på dom på vägen. Om jag nu hittar laddaren man kan sätta i bilen "/ Batterierna lär ju ta slut efter ett tag. Varje är ju 6,5 timme eller något i den stilen.

Godnatt, Sovsött, Dröm om alla småkryp du mött.
Goodnight,Sleep tight, Dream of Bedbugs tonight.

PUSS&KRAM SKUMBANAN
EmmaHammarström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0