Min sötaste kille <3

Nu gick mamma och Gustav nyss till mormor och morfar. Jag orkade inte följa med för jag har tillbringat de senaste två dagarna där. Ätit och allt. xD Idag ska jag nog va med Linda men jag vet inte. Känner för att slappa. Sen ikväll ska jag och Lina kanske ut med båten. Undrar om det blir farmor och farfars elr mormor och morfars xD Farmor och farfar flyttade nämligen hit sin träbåt igår. Den är jättefin och jag fick veta att det var Jossans gammelfarfar som gjort den. Inatt ska Gustav sova i lillstugan med Ida, Max och mormor. Han är jättestolt eftersom han aldrig gjort det förut. Och han har packat hela morgonen (vilket för mig är från 12). Så här såg han ut när dom gick (han planerar inte att komma hem något mer idag) xD By the way, min katt träffar man aldrig längre. Han kommer bara in för att äta,dricka elr gå på toa (det gör han inte ute) xP



xoxo Emma xoxo

Kommentarer
Postat av: Alicia

Vad stor han ser ut att vara, och söt är han ju! :D

2008-07-02 @ 19:02:50
URL: http://aliciasfantastiskaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0