Två dagar i Danmark.

Så, då var man hemma igen då efter att ha stannat och sovit 2 nätter/dagar i Danmark hos Liborius. Och sen stannade vi och åt lunch i Viken hos Axelsson. Jag fick träffa Bea och det var jättekul tycker jag :) I Danmark badade vi i havet och jag lekte med Svea. Hon var sjukt bollkär! Men värkeligen jättesööt! Sune också så klart ;) (det är deras två hundar) Svea ser ungefär ut som Lufsen i Lady och Lufsen. Fast hon är svart med vita tassar,vit mage och lite gråhårig här och var.

Nu håller jag på att läsa Gossip Gilr igen xD Fast jag har inte läst den här boken.
By the way, det är fett varmt ute! Vi kom hem precis innan värmebörjan började där nere =( Synd!
Nu ska jag sova. Ska ut och ta upp näten med morfar och Roffe imorngon bitti. Och jag antar att den-där-killen-som-bor-granne-med-roffe också ska med. Och jag antar att han tar med sig sin tjej. Han har precis köpt båt och det var första gången han och hon la när själva idag och det var ganska komiskt att kolla på. xD
Jag vet, det blev en ganska jobbig förklaring men jag vet inte vad dom heter "/

Igår när vi kom hem dissade min älskiling mig direkt! Fast man kan ju förstå honom. Vi bara stack i två veckor. Sen kom han upp och sov och spann i min säng. Jag antar att ni har fattat att han är en katt nu va? xD

PussPuss
EmmaHammarström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0