Ute med båten =)

Nu har jag och Max precis varit ute med båten. Vi fiskade. Elr inte, vi försökte men ingen av oss kunde vara tyst och vi var väldigt otåliga så till slut åkte vi ut till grundet. Jag önskar jag hade takit ett kort på det jag ska berätta nu. När vi kom fram så fick jag panik för det var en massa stora stenar på botten. Sedan upptäckte vi en gädda som hänge i stolpen com någon har satt dit med en röd flagga så man inte ska åka för nära med båt. Jag höll på att dö av skratt. Och jag undrar hur fan personen lyckades få dit den. Jag och Max var ju 5 meter ifrån och vi var nära på att gå på grund xD

xoxo Emma xoxo

PS: Jag kämpade riktigt hårt för att få en fisk till min katt som aldrig har smakat fisk i hela hans liv (som inte är så långt). Men när han sedan fick en liten mört nobbade han den direkt. (det kanske berodde på att jag inte hade rensat den elr nätt men det får han tåla)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0