Villeroy & Boch.

Idag har vi varit i Luxenburg och kollat på porslin xD Eller det var nog mamma som kollade mest, vi andra gick omkring och och var näsa på att välta saker hela tiden. Vi köpte 6 st kartonger (överraskningskartonger). Det är tydligen många där hemma som också gillar Villeroy & Boch xD Sen har vi varit på landets största (?) köpcentrum. Cactus heter det. Jag köpte en tröja och några krämer och tvåler. Lina fick sin present (två tröjor) och jag fixade en present åt lillebror. En helikopter som man bygger ihop själv (lego). Han är till och med börjat bygga ihop sakerna själv! Han är ju bara 5 år :O men han bygger på. Följer ritningar och så. Eller han är ju inte 5 år ens. Han fyller 5 i augusti. xD På vägen hem såg vi en massa vinodlingar. det är såå fint! fast vad jobbigt att skörda. Dom måste ju skörda för hand efersom de planterar i sluttningar. Sen såg vi även en massa kyrkor och gamla borgar efter vägen. Det är så vackert här =) Nu ska jag snart lägga mig och läsa ett tag tror jag. Och juste, i köpcentret var det en kille som gjorde saker i trä (enbart i trä) han hade gjort en fyrhjuling,en Jeep, cyklar, moppar, skor, väskor, penslar/målarsaker mm. Allt detta i naturlig storlek! Vissa var till och med större! Måste ha tagit hela livet.

Inga bilder idag, sorry. Men vad tycks om iPoden i hörnet?
EmmaHammarström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0