WALIBI! :O

Jag glömde skriva om att vi var på Walibi i tidags xD Det är ett jättestort nöjesfält! Mkt större än grönan. Det finns 14 berg och dal banor om jag inte minns fel xD Fast min och Linas gimensamma favo var stängd :( Jag minns inte vad den hette men efter min förklaring förra året för att få upp henne i den har vi kallat den Sightseenturen xD Jag tyckte det var ungefär så för den är ungefär lika hög som frittfall (om inte högre) fast man åker inte ner utan blir utskutsad på en spal stång typ. så går den där uppe och snirklar runt och så. Den går inte särskilt fort men tillräckligt med tanke på höjden =D rasmus var också me. Och när vi skulle åka forsränning (typ) så ramlade en tjej på mig när hon skulle försöka flytta på sig för att det kom lite vatten! Nu har jag ett himla blåmärke och en bula eftersom när hon ramla på mig så åkte jag i min tur över på en gärnstång. Hon sa inte äns förlåt! visst hon var flamländare men det kan väl inte vara så svårt att säga sorry?! På bilden här nedanför åker jag,Lina och Rasmus en slags kanot (nej men jag vet inte hur man ska förklara den, en stor cola burk kanske?). Det var jättekul och man blev jätteblöt! Sen åkte vi en berg och dalbana i TRÄ! Den heter WeerWolf och är jätterolig. Fast den börjar med en väldigt bran, väldigt lång backe nerför! xD HAHA! Och så åkte vi så klart Wampire ! Den är inte rak någon stans xD Haha. okej kanske i början när man åker upp för en ''backe''. Man hänger fritt med benen. Sen är det bara lopar och korkskruvar hela vägen! HAHA. Fett kul XD


Här är den så kallade colaburken då xD Haha. Det var jätteroligt!


Har man inte världens finaste lillebror eller? :) Jag och Lina ville inte bli fotade med elefanten. Vi tycker dom är läskiga :S ;)
I <3 Him!

EmmaHammarström


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0