Bättre än fjäril i skogen en tio i handen.

Det här har jag gjort idag då. Jag vaknade (öerhört tidigt för att vara jag). Mamma väckte mig och Lina vid 10. :P Ingen av oss gick upp för mamma gick direkt på en promenad med min lillebror. Fast jag vaknade en kvart senare av att pappa ringde för att kolla så vi var vakna xD Jag åt frukost sen har jag mest slappat och varit med Gustav. Nu har vi varit hela familjen på McDonalds med Bentelius. Jossan var hos sin pappa och Fredrik vet jag inte vart han var. Men det var kul i alla fall. Mamma gjorde någon konstig boxningsdans med en leksak Gustav fick och jag säger bara, det var tur att det var så pass sent att ingen annan var kvar. (vi var där vid 9 kanske). Nu ska jag snart (om en och en halv timme) sova. Det ska facktist bli ganska könt. Somnade i bilen på vägen hem xD
xoxo Emma xoxo

PS: Jag är ledsen om jag inte har några bilder idag men min kamera har inga betterier och jag orkade inte fixa det. Nu får ni ha en trevlig kväll och jag hoppas ni inte har lika ont i huvudet som jag "/ Och juste,det blev ingen träning! Jag glömde helt bort det. Får göra det imorgon. xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0