Brandalarmet gick!



Igår sov jag och Maja alltså i lillstugan. Så här såg det ut efter att vi hade lagat lite mat. (värmt rättare sagt). I Europas största stekpanna. Om ni undrar vad bullarna gör på ett torkställ för tallrikar kan jag tala om att vi kokade vatten och hälde i en skål och sedan lade vi tallrikstorken på skålen sedan lade vi bullarna på tallrikstorken.. Kanske lite kompliserat men bullarna var frysta och vi ville tina dom (DET FUNKADE). Bilden på brandvarnan representerar när jag skulle steka äpple och den gick igång. (jag vet, vem steker äpple?Men det blev ganska gott.. Jag var inte vid mina sinnens fulla bruk) Jag slet ner brandvarnaren när den gick och kastade ut den (bokstavligt).. Fast vi satte upp den igen innan vi gick och la oss.
Vi kollade också på 2 filmer. :P M:I:2 och Att göra en pudel.. Dom var bra båda två.

xoxo Emma xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0