En härlig dag. Fast vart är sommarvädret?

                         
Idag har jag hunnit med ganska mkt. Jag gick upp vid 7 för jag skulle med och kolla på när min lillebror och våran kusin (dom är lika gamla) var på simskolan. Det är sista dan imorn och dom har nästan lärt sig simma helt och hållet. Eller det är egentligen sista dan på fredag men då har dom en avslutning och uppvisning och så. Sen förljde Hugo och Adam (våra kusiner) med oss hem. Vi har inte gjort så speciellt mkt men det har varit kul. Sen fick småkillarna för sig att dom inte hade något att göra efter att ha tagit fram alla leksaker som fanns så då åkte alla + mamma upp och badade hos farmor och farfar. Den här bilden är tagen i deras trädgård som jag bara älskar. Jag tror deras trädgård är en av mina favoritplatser för den är så fin och välskött. Jag skulle gärna ha en sådan trädgård men skulle aldrig orka hålla efter den. Dom är ju ute och fixar där hela dagarna så jag antar att det är därför den är så fin xD

Det börjar bli varmare?

xoxo Emma xoxo

Kommentarer
Postat av: Felicia

fast min diesel är också väldigt stor. Han går kanske upp till midjan på mig, och det är nässtan dina revben XD (not)

2008-06-26 @ 00:00:22
URL: http://feve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0