Fin elr fin?

                                                 

Nyss tog jag ett skönt bad och nu går jag omkring med en turban på huvudet. Jag var nere och tog en sked jordnötssmör nyss vilket inte är så bra eftersom jag kanske förtfarande är lite allergisk mot nötter xD Jag känner hur det kliar i halsen nu. men jag kan inte motstå smaken! Om man gnider det mellan tungan och gommen lite så blir det varmt, har ni mäskt det någon gång? Jag älskar den känslan.. xP Snart ska jag kolla på en film som heter Terminator 3. Jag kan skriva lite om den snart. Annars har dagen varit helt okej. Har pratat med Anna,Jossan och Linda. Anna har match (vet inte om Jossan är med) så jag får väll önska henne lycka till :) Dags att gå och låta datorn vila när jag har skrivit om filmen. Min gulliga lillebror har spelat ''Sim Park'' på min dator hela dan så den ska få vila nu. Om ni undrar vad det är för slags spel så gör man en park och sätter ut djur. Det är hunda år gammalt och har inget med The Sims att göra xD

xoxo Emma xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0