Lite kort.

Detta har jag inget kort på men jag kan försäkra dig om att det var pinsamt. Jag och Maja var nere och badade. När vi skulle klä på oss efteråt blåste min tröja i. Och det stod en kille i 20års åldern kanske på stranden. Det är inte problemet) Det var bara det att jag var tvungen att gå och hämta min tröja i bara BH ... xD handuken var lite för stor så den hade blivit blöt. Men det är ett minne från en midsommar i alla fall.

Sen var vo borta på ängen även på kvällen. Det var drag om man säger så. (Det var då vi såg Nina och Henrik)... xD Nej men det var nästan ingen där :P Kanske 10-20 pers. Men det var okej. På vägen hem plockade vi blommorna.

PS: Kommer nog sätta in en bild på mammas morotskaka med små morötter på för den var så fin. Men det får bli imorn.

xoxo Emma xoxo

Kommentarer
Postat av: Alicia

verkar som om du hade en trevlig midsommar :D

2008-06-21 @ 12:05:08
URL: http://aliciasfantastiskaliv.blogg.se/
Postat av: Sommarbloggaren

Mm. <3

2008-06-21 @ 17:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0