Marsmellows+ Morotskaka.

                        

Här är bilden på mammas morotskaka då xD Visst är den fin? Morötterna är gjorda av morot (konstigt :P) som mamma har skruit i trekantsform... Mer än så vet jag inte. Eller jag vet att den var väldigt god. ;D



            

Nyss grillade alla marsmellows. Här på bilden ser man Linas,mina,Majas,Gustavs,Leopolds och Maltes spett. Det var mysigt för jag har inte grillat marsmellows på hur länge som helst.  

Nu ska vi kolla på filmen som Lina,Tess och Josephine gjorde till engelskan. En 20-tals film som är lite av en Beck film. Den är 20 minuter lång och jag tycker den är jättebra.

Bilderna är tagna från www.linapinafina.blogg.se (du behöver lösen till den bloggen)

xoxo Emma xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0