Parken Zoo i Eskilstuna.

Idag har jag alltså varit på Zoo med min familj och mina kusiner. Det var helt okej men mamma körde fel på vägen dit så Gustav sa ''Kommer vi hitta hem tro?'' När mamma svarade att hon hoppades det så sa han '' Jag ska åka med pappa hem'' xD Han är så gullig. Vi såg en massa fina djur också. Ett av dom hette Pudu.. xD Den var JÄTTESÖT! Den liknade ett litet rådjur och jag matade den med maskrosblad. Var nära på att bli biten av en struts igen (fast det var tydligen inte strutsar, det var någon mindre sort) men jag klarade mig xD


Här är en Wallaby med din unge i pungen xD


Min favorit :) En Afrikansk Vildhund.


Så här ser alltså en Maraboustårk ut. Väldigt fin *host* :P


Jag och min lilla kompis :) (Pudun)
På bilden liknar den en gris :S


En Gibbonapa som svingar sig ganksa högt upp xD


En Gepard :) Sööööt xD


En Bälta. Den heter något med långhårig eller hårig också men jag kunde inte hitta namnet på den på internet för det är lite konstigt så jag är ledsen.  xD

Jag har en massa fler bilder men jag kan ju inte sätta in alla xD Det var i alla fall en ganska trevlig dag.
Hoppas ni också har haft det. <3

xoxo Emma xoxo

Kommentarer
Postat av: Alicia

Emma, du är en bälta ;D

2008-06-28 @ 18:05:23
URL: http://aliciasfantastiskaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0