Trött!

Idag gick jag upp kl.8.20 xD Inte så smart eftersom jag skulle med och kolla på Gustavs simskole avslutning och vi skulle åka halv 9. Men det gick. Jag hann bara inte med frukosten men det är ju inget nytt direkt. Senare idag tror jag att jag ska åka till farmor och farfar och bada. Om inte så följer jag med och hälsar på Harriett (Linas gudmor) som är sjuk. Jag skulle gärna göra det men jag tror inte jag kommer följa med. Mamma skulle göra så många andra ärenden som t.ex. något på skolan och så. Det skulle säkert ta halva dan. Sen kanske jag ska sova med Linda ikväll =D Men det är inte säkert. Nu ska jag tvätta håret och fixa lite sen måste jag äta något!

xoxo Emma xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0