Varför måste man sikta?

Idag har jag inte tagit några bilder eftersom jag inte var hemma inatt. Jag och Linnéa som i lillstugan och jag glömde kameran. Men jag kan alltid lägga in en bild till från farmor och farfars trädgård. Jag menar, hur många har en ros som ser ut precis som en ritad sagoros? Det är den som är på bilden här nere. Det kanske inte syns så bra men den är verkligen vacker! Men tillbaka till idag. När Linnéa hade åkt hem städade jag klart lillstugan. Jag STÄDADE! Det är ganska stort. Som man brukar säga. Ett stort steg för Emma men ett litet steg för mänskligheten. När jag tittar ut genom fönstret nu är himlen rosa. Jag tror jag ska gå ut och ta ett kort.Okej, jag antar att ni får ett kort från idag i alla fall då xD Och sen på kvällen åkte vi till Sandin/Bentelius. Jag och Jossan spelade bedmington och jag kan säga att jag nog aldrig kommer bli tennis profs xD Jag kan då inte sikta!  Men vi hade kul :)







xoxo Emma xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0