Dunkar Uggla xD

Här sitter jag helt själv och dunkar Magnus Uggla på hög volym. Skulle inte förvåna mig om huset rasar xD

Låten för tilfället är "Pärlor åt svin"


Idag på No:n skulle vi fylla en e-kolv med gasolgas och sedan släppa ner en tändsticka i den och se vad som hände, våran började inte brinna så jag tog upp den och vände den upp och ner och då exploderade det upp eld runt den :O Jag blev skitskraj och kastade iväg den :P den träffade Jossan och ramlade sedan ner på golvet, den gick som tur var inte sönder och inget började brinna. men jag har lite ont i handen :P


Jobb- var inte heller så dum på hög volym, hela väggen jag har min fot mot vibbrerar XD Puss <3<3


                                                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0