Första betyger idag =) (ever!)

Idag hade vi prov i bild =P Det var inte världens mest vanliga sak vi hade prov på heller. Nej vi hade prov på betygskriterierna för år 8? xD Visst det kan väl vara bra att veta men palla ha prov! Men jag ska inte klaga, jag fick mitt första betyg idag och gissa vad det var då? ;) MVG! Jehuuu!  Har gjort en massa läxor idag och ja, nu ska jag väl läsa lite. Efter att ha tagit en till på min FaceBook. (Emma Hammarström) Och en titt på min BildDagBoken. (emmahammarstrom) =D Pusspuss. Hoppas eran dag också har varit trevlig.

PS: jag klarade orienteringen idag :O SHIT!
Och juste, Henke läraren skriver PUSS på tavlan efter att ha skrivit t.ex. Läxa till torsdag. Kap 3&4  Puss HÅ
HAHHAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0