Nu måste jag skärpa mig!

Jag har ju HELT OCH HÅLLET slutat skriva på min blogg :/ jag skriver mer på bilddagboken. se i stället. adda mig emmahammarstrom. =D

Idag,
Fick veta vad jag fick på no provet vi hade förra veckan. hade 27 av 27 =D alltså MVG!
sen hade jag och Jossan nyhetsredovisning och den var typ JÄTTELÅNG!
men i alla fall, jag fick inte ha med nyheten om skottlossningen i Finland idag. eftersom vi hade redovisningen idag fick vi inte ha en nyhet från idag (?)... :/ knäppt. men vi fick i alla fall MVG! på det också!
Guud två MVG! idag, och jag måste verkligen sluta stryka under och göra stor text varje gång jag skriver mvg xD

Snart kommer mormor och morfar, dom ska äta här, det blir tacos !

 

En liten bild på mig =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0