ÅRE! :D

så nu har man åkt första dan då, hahah puckelpist! inte så kul på min asuper-g skidor som är 2,01 m menmen, man lär sig något varje dag, jag har lärt mig att åka puckelpist med dom och det är säkert bra träning för att kunna kontrollera dom också :D tävling imorgon då :-) får se hur det går, banan va lätt och ganska skön bortsett från att det gick segt. messt p.g.a. värmen och att snön snart är borta, men jag saknar alla!

afterski sen då :) hahahahaha fy fan va skönt det va! det va värsta draget och eftersom marioteten var runt 20 så var det inte direkt stillastående som gällde, jag va helt slut när jag kom hem. ;D nu ska jag snart kolla på en film och jag antar att jag ska sov atidigt sen ;D måste vara laddad för imorgon :D <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0