Första prao-dan :D

Då var den över då ;D fick se en rotfyllning och massa andra sker som har med tänder att göra xD visst var det intressant och ganska kul men inget jag vill bli. det var nog lite roligare än jag trodde (ville ju inte prao där först) xP Menmen, imorgon ska jag vara med när dom opererar någon i munnen :D Hihiihi mer min stil ;D nus ka jag slappa framför tv:n ett tag!



På lunchen tog jag en prommis i Enköping :D det var jättemysigt fast byggarbetarna som arbetade med vägen där lär ju ha undrat vad fan jag höll på med eftersom jag gick gata upp och gata ner lite huller om buller, jag hittar inte så bra så fick gå samma gator flera gånger ;D men i slutet av veckan ska jag nog kunna ta en promenad utan att gå på samma gata två gånger! :D  Pussar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0